Verkrijgbaar bij de volgende webshops
StockX
6 - 10 dagen
€ 12.50 verzendkosten
Maten :
€ 183.00
Als je de adidas Forum draagt, is swagger slechts een deel van het pakket. Hij debuteerde in 1984 om het hardhout te domineren en is nu de schoen van grote entrees en grootse gebaren. Het verstelbare enkelbandje en het X-ontwerp zijn net zo iconisch als altijd. De kleuren zijn geïnspireerd op een van de beste teams uit de competitie.
| Merk | adidas |
| Model | Adidas Forum 84 High |
| Kleur | Creme / Groen / Rood |
| Stijlcode | GX9055 |
| Adviesprijs | Onbekend |
| Geschikt voor | Heren |